ALKMAAR 7 mei 2019

Slimme Boekhouding opent een shop-in-shop op zaterdag 11 mei in de Office Centre vestiging in Alkmaar. Op deze dag is van 10.00 uur tot 16.00 uur de heropening van Office Centre aan de Koraalstraat 5A te Alkmaar.

“Office Centre is sinds vorig jaar weer in Nederlandse handen en sinds die tijd wordt er keihard gewerkt om het lokale ondernemerschap weer terug te brengen” aldus Richard Houppermans, algemeen directeur Office Centre. “Met de komst van Slimme Boekhouding in onze vestiging in Alkmaar bieden wij onze klanten een regionaal boekhoudkantoor die gemak, kwaliteit en een lage prijs aanbiedt”.

“De doelgroep van de fysieke Office Centre locaties: zzp’ers en ondernemingen tot 10 medewerkers, is hetzelfde als dat van ons”, aldus Willem Visser één van de drie oprichters van Slimme Boekhouding. “Het ontzorgen van ondernemers door ze niet zelf hun boekhouding te laten doen maar het digitaal naar ons te sturen, is een groot succes sinds wij begin 2017 met Slimme Boekhouding begonnen zijn”. “Wij zijn trots dat we deze samenwerking met Office Centre aangaan en verwachten na een succesvolle pilot onze formule verder uit de kunnen breiden in de overige 38 vestigingen van Office Centre in Nederland”.

Meer info: www.slimmeboekhouding.nl

Noot voor de redactie:
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Willem Visser, 06-45066554 of per e-mail: willem@slimmeboekhouding.nl

Over Slimme Boekhouding:
Slimme Boekhouding is een initiatief van Taco Luiken, Maurice Vollemans en Willem Visser. Allen hebben ruime ervaring in de accountancy en zijn fiscaal geschoold. Slimme Boekhouding biedt ondernemers gemak en kwaliteit tegen een lage prijs door het aanbieden van een digitale oplossing waarmee de boekhouding extern wordt verwerkt, gecombineerd met een uitstekende service!