CBD Jeltje

Danielle Meijer – CBDjeltje en Healthyjeltje

Danielle Meijer

Kun je wat over jezelf vertellen?

Ik ben een moeder van 2 jongens en woon samen met hen in Castricum in een superfijn huis. Verder heb ik gezellige vriendinnen om mij heen en hou ik mij eigenlijk 24/7 bezig met een gezond lichaam en geest! Ik ben een aantal jaar geleden begonnen als blogger over gezond eten waarna ik mij heb omgeschoold naar voedingsdeskundige. Daar is 2 jaar geleden CBD olie (cannabisolie/hennepolie) bij gekomen en daar ben ik nu het grootste gedeelte van mijn tijd mee bezig. Superleuk want een heel bijzonder en fantastisch product. Mits je die van CBDjeltje gebruikt natuurlijk 😉
Ik adviseer mensen over het gebruik van CBD olie producten en heb een webwinkel. Enorm spannend en enerverend om hier mee bezig te mogen zijn in deze tijd.

Waarom ben je gaan ondernemen?
Ik ben in mei 2016 officieel gestart simpelweg omdat ik altijd al voor mezelf iets wilde beginnen. Het voelt geweldig om zelf met iets bezig te zijn van het begin tot het eind. Je leert er ontzettend veel van en het geeft mij voldoening. Ik ben gewoon hartstikke trots op mezelf! 🙂

Wat zijn de grootste uitdagingen voor jou als ondernemer?
De grootste uitdaging voor mij is om ervoor te zorgen om onder de aandacht te komen/blijven bij mensen. En dat is zonder een groot budget niet eenvoudig want je bent nooit de enige. Hoe bereik je mensen op een originele manier en hoe hou je je klanten vast. Ook het besef dat je nooit rustig achterover kunt leunen, kan weleens stress geven.

Wie/wat inspireert jou?
Ik sta eigenlijk altijd “aan”. Dat betekent dat ik continue om mij heen kijk om informatie en ideeën op te doen. In de praktijk is dat meestal iets op social media of soms heb ik zelf gewoon een mieters idee dus dan ben ik mijn eigen inspirator!

Welke tip heb je voor andere ondernemers?
Probeer niet teveel te jagen en laat ook eens even de controle los. Soms komen er dan juist heel mooie dingen op je pad zoals mensen die je upliften!

Hoe blij ben je met Slimmeboekhouding?
Heel erg blij! Het neemt me heel veel uit handen. Het voelt vertrouwd en ik kan ervan uitgaan dat zaken die er toe doen voor wat betreft de belasting, mij als zelfstandig onderneemster verteld worden. Dat bleek deze week toen ik gebeld werd door Willem met helaas geen fijne maar wel belangrijke informatie voor 2020.

Wil je meer weten over Danielle Meijer haar bedrijven? Klik op onderstaande links:
https://cbdjeltje.com
https://healthyjeltje.com

Kun je wat over jezelf vertellen?

Nienke Blom

Mijn naam is Nienke Blom en mijn bedrijf heet Libelle levensafronding & uitvaartbegeleiding:
Liefde voor het leven. Ik begeleid stervenden en families in het acceptatie-proces: het aangaan van doodgaan en loslaten. Daar horen praktische, emotionele, relationele, lichamelijke, spirituele zaken bij. Ik voel en vraag wat er nodig is. Mijn netwerk is groot en deel ik graag. Professioneel, persoonlijk met oog voor detail.

Waarom ben je gaan ondernemen?
Omdat ik niet in een bestaand bedrijf paste. Omdat ik families wil begeleiden gedurende een uitvaartperiode op een manier die hen past, tijd besteden die nodig is en alles leveren tegen inkoopprijs met een begeleidingstarief voor mijn dienstverlening.

Wat zijn de grootste uitdagingen voor jou als ondernemer?
Wensen dat mensen gespreid overlijden – waar ik uiteraard en gelukkig, geen invloed op heb. Ik kan zelf 2 families tegelijk begeleiden en dan zit ik ‘vol’. Daarom besteed ik veel tijd aan mijn netwerk – en kan ik altijd een passende collega aandragen.

Wie/wat inspireert jou?
De overledene, en de familie met hun verhalen & gevoelens & vragen & wensen.
Steeds weer is het anders, en word ik naar het puntje van mijn stoel gehaald voor een oplossing, dan weer zit ik rustig achterover te luisteren naar verhalen.

Welke tip heb je voor andere ondernemers?
Volg je gevoel. Dan bind je een mooi klantenbestand aan je en bouw je een fijn en betrouwbaar netwerk op. En heb je plezier en voldoening.

Hoe blij ben je met Slimmeboekhouding?
Dankzij Slimmeboekhouding heb ik dagelijks overzicht van mijn inkomsten en uitgaven. Én krijg waardevolle uitleg waardoor ik zelf ook slimmer ben geworden. Boekhouding, een zwart gat drie jaar geleden, is echt interessant geworden. En géén gedoe met aangiftes, alles wordt door Slimme Boekhouding geregeld!

Wil je meer weten over Libelle levensafronding & uitvaartbegeleiding?
Klik hier om de website te bezoeken.

Hans Luijendijk- Mental Coaching

Hans Luijendijk
Hans Luijendijk

Kun je wat over jezelf vertellen?
Bovengemiddeld gedreven en betrokken creator van succes en voldoening voor mensen in organisaties en topsport.

Waarom ben je gaan ondernemen?
Omdat ik in organisaties en in topsport regelmatig zag dat het ontbrak aan resultaatgericht handelen vanuit slimme zelfreflectie, de bron.

Wat zijn de grootste uitdagingen voor jou als ondernemer?
Als ondernemer om dit gedachtegoed naar een breder platform te brengen. Dat levert de maatschappij veel op.

Wie/wat inspireert jou?
Mensen die ook een groter belang voor ogen hebben dan alleen hun eigen gewin en ego en zo een bijdrage aan de samenleving leveren.

Welke tip heb je voor andere ondernemers?
Onderzoek je eigen waarden, handel daar slim naar en trek op deze manier de juiste klanten aan.

Hoe blij ben je met Slimmeboekhouding?
Zeer blij: dankzij de zorgvuldige en overzichtelijke opzet heb ik meer inzicht in mijn geldstromen. Hierdoor kan ik beter mijn strategie bepalen.

Wil je meer weten over Hans Luijendijk Mental Coaching uit Castricum?
Klik hier om de website te bezoeken.

Kun je wat over jezelf vertellen?

Mijn naam is Bas Blum en ik zit in het derde jaar van de studie bedrijfseconomie aan de Hogeschool van Amsterdam. Ik loop momenteel stage bij Slimme Boekhouding B.V. voor 20 weken. Ik hoop door deze leerzame periode wat meer te weten te komen over de financiële aspecten van het bedrijfsleven en wil graag ontdekken waar ik me in mijn verdere studie in wil ontwikkelen. Naast mijn studie sport ik en breng ik graag tijd door met mijn vrienden.

Welke rol heb je binnen Slimme Boekhouding B.V.

Binnen Slimme Boekhouding B.V. ben ik verantwoordelijk voor de boekhouding van verschillende klanten.

Wat heb je geleerd in de eerste weken?

Binnen de eerste weken bij Slimme Boekhouding B.V. heb ik geleerd hoe je de boekhouding van klanten op een zo efficiënt mogelijke manier kan doen. Ik ben ook aan de slag gegaan met BTW aangiftes en het samenstellen/ controleren van jaarrekeningen.

Zou je andere stagiaires aanbevelen bij Slimme Boekhouding B.V.?

Wanneer je van uitdagingen houdt, is dit een perfecte stageplek. Je krijgt veel verantwoordelijkheid en je leert boekhouden op een unieke wijze. Binnen Slimme Boekhouding B.V. krijg je goede begeleiding en er hangt een leuke werksfeer. De hierboven genoemde punten zorgen voor een perfecte basis voor later. Om deze reden raad ik Slimme Boekhouding zeker aan als stageplek!

Het verbaast ons wekelijks welke verhalen wij van nieuwe klanten te horen krijgen over hun boekhouder/accountant. Op basis hiervan hebben we een checklist gemaakt, zodat je zelf kunt nagaan wanneer het tijd is om jouw accountant/boekhouder te vervangen. (p.s. overal waar je hieronder boekhouder leest, kan dit ook je accountant betreffen)

  • Je boekhouder is niet goedkoper geworden de laatste 5 jaar

Door digitalisering is het verwerken van jouw administratie minder tijdrovend geworden. Dit leidt tot minimaal 30% kostenverlaging.

Wanneer klanten naar ons overstappen zien we zelfs regelmatig kostenbesparingen van meer dan 50%!

  • Je hebt niet wekelijks zicht op hoe je ervoor staat

Kun jij niet via een app direct zien hoe je ervoor staat, maar krijg je eenmaal per jaar (laat) achteraf inzicht? In deze tijd van digitalisering is je administratie altijd bij en weet je op elk moment hoe je ervoor staat.

Wij zorgen ervoor dat een team van specialisten de door jouw ingestuurde informatie verwerkt en dat je wekelijks inzicht hebt via app en computer.

Dashboard Slimmeboekhouding
  • Je ontvangt jaarlijks een papieren jaarrekening waar je voor betaalt 

Sinds november 2015 is een jaarrekening voor de micro-ondernemer (waar 90% van het MKB onder valt) niet meer verplicht, ook niet voor de BV. Heeft jouw boekhouder al aan je gevraagd of je het nog wilt ontvangen of wordt dit achterwege gelaten omdat men bang is voor omzetverlies? 

Bij ons zit de jaarrekening niet in het standaard jaarbedrag. Alleen wanneer jij een jaarrekening nodig hebt voor bijvoorbeeld financiering, dan maken we die op verzoek (en betaal je er dan pas voor).

  • Er is geen bankkoppeling geactiveerd

Het is al jaren mogelijk om je bankgegevens dagelijks digitaal in te lezen in de administratie. Dit voorkomt dat bankafschriften nog handmatig moeten worden ingevoerd en voorkomt onnodig werk (en hoge facturen van je boekhouder).

Alle klanten van ons hebben een live koppeling met de bank of leveren een MT940 bestand aan waardoor wij kosteneffectief de bankafschriften verwerken.

  • Je levert alles geprint (in ordners) aan

Lever je je administratie nog op papier aan? Je boekhouder is hier blij mee, want het kost veel tijd om dit te verwerken en zorgt voor een mooie omzet….. 

Bij ons komt jouw verkoopfactuur direct in de administratie na verzending, inkoopnota’s stuur je met 1 klik door per e-mail en van je kassabonnen maak je met de app een foto. 

Komen één of meerdere items hierboven je bekend voor? Kom kennismaken met Slimmeboekhouding: gemak en kwaliteit tegen een eerlijke prijs!

ALKMAAR 7 mei 2019

Slimme Boekhouding opent een shop-in-shop op zaterdag 11 mei in de Office Centre vestiging in Alkmaar. Op deze dag is van 10.00 uur tot 16.00 uur de heropening van Office Centre aan de Koraalstraat 5A te Alkmaar.

 “Office Centre is sinds vorig jaar weer in Nederlandse handen en sinds die tijd wordt er keihard gewerkt om het lokale ondernemerschap weer terug te brengen” aldus Richard Houppermans, algemeen directeur Office Centre. “Met de komst van Slimme Boekhouding in onze vestiging in Alkmaar bieden wij onze klanten een regionaal boekhoudkantoor die gemak, kwaliteit en een lage prijs aanbiedt”.

“De doelgroep van de fysieke Office Centre locaties: zzp’ers en ondernemingen tot 10 medewerkers, is hetzelfde als dat van ons”, aldus Willem Visser één van de drie oprichters van Slimme Boekhouding. “Het ontzorgen van ondernemers door ze niet zelf hun boekhouding te laten doen maar het digitaal naar ons te sturen, is een groot succes sinds wij begin 2017 met Slimme Boekhouding begonnen zijn”. “Wij zijn trots dat we deze samenwerking met Office Centre aangaan en verwachten na een succesvolle pilot onze formule verder uit de kunnen breiden in de overige 38 vestigingen van Office Centre in Nederland”.

Meer info: www.slimmeboekhouding.nl 

Noot voor de redactie:
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Willem Visser, 06-45066554 of per e-mail: willem@slimmeboekhouding.nl

Over Slimme Boekhouding:
Slimme Boekhouding is een initiatief van Taco Luiken, Maurice Vollemans en Willem Visser. Allen hebben ruime ervaring in de accountancy en zijn fiscaal geschoold. Slimme Boekhouding biedt ondernemers gemak en kwaliteit tegen een lage prijs door het aanbieden van een digitale oplossing waarmee de boekhouding extern wordt verwerkt, gecombineerd met een uitstekende service!

Slimme Boekhouding is de trotse sponsor van het 4e Superwomen Event (op 15 november in Alkmaar) en dat willen we graag onder de aandacht brengen. Superwomen events zijn voor ondernemers en corporate management. Er zijn plenaire spreeksters voor inspiratie, verschillende workshops ter informatie (persoonlijke en professionele ontwikkeling) en als afsluiting het Networking Dinner om te verbinden. Natuurlijk niet toevallig dat dat precies de elementen zijn om te kunnen groeien met jouw carrière en/of bedrijf. Tot de 15e!? Meer info: https://www.nlsupervrouwen.nl/event/

Administratief medewerker (m/v), die wil innoveren op het vakgebied
Per direct voor 32/40 uur per week

Over ons
Slimme Boekhouding BV is innovatief ingesteld als het om administraties en fiscale aangiften gaat. Het klantenbestand van ons kantoor bestaat uit ondernemers in het MKB, die meewillen in de digitalisering. Wij werken in een hecht team en informeel op professionele wijze. Het klantbelang staat voorop.

Functieomschrijving
Als administratief medewerker bestaan je werkzaamheden in hoofdlijnen uit het digitaal verwerken van financiële administraties, verzorgen van fiscale aangiften, het oplossen van vraagstukken van klanten alsmede het onderhouden van het klantencontact. De verwerking gaat grotendeels digitaal, zodat jij je vooral kunt richten op de kwaliteit van cijfers en de vraagstukken van klanten.

Jouw profiel
• In bezit zijn van een afgeronde en relevante opleiding op minimaal MBO niveau 4;
• Affiniteit met automatisering
• Vooruitstrevend in digitale oplossingen
• Zelfstandig kunnen werken
• Representatief en sociaal vaardig
• Woonachtig in de regio

Wij bieden jou een 32 tot 40 uur durende werkweek, een goed salaris en ruimte jezelf te ontwikkelen. Werklocatie is in Limmen. (vlakbij Alkmaar).

Spreekt dit je aan?
Stuur dan jouw sollicitatiebrief voorzien van CV en motivatie naar:
Slimme Boekhouding BV
Kennemerstraatweg 13
1814 GA Alkmaar
of mail naar info@slimmeboekhouding.nl

Meer informatie over ons is te vinden op www.slimmeboekhouding.nl
Bellen kun je met Willem Visser, tel: 06 45066554 op werkdagen tussen 9.00 en 10.00 uur.

 

Slim boekhouden is nu voor iedere ondernemer mogelijk!
Gemak, accountantskwaliteit, veel tijdwinst, alle fiscale aangiften en dagelijks inzicht vanaf 47 euro per maand!

Op 30 november geeft Taco Luiken, accountant en medeoprichter van Slimme Boekhouding, uitleg in Het Oude Administratiegebouw, Oude Parklaan 111 te Castricum, over ons unieke aanbod: Als je kunt appen en e-mailen: dan kun je Slim Boekhouden!

Aanvang: 11.15 uur. Aanmelden? Stuur een e-mail naar willem@slimmeboekhouding.nl

ALKMAAR 19 juli 2017

Slimme Boekhouding, aanbieder van een digitale oplossing waarmee de administratie wordt verwerkt, zet de accountantsmarkt op zijn kop.

“Sinds de start, in april van dit jaar, zien we een enorme toename van klanten die overstappen naar ons” aldus Taco Luiken, één van de drie oprichters van Slimme Boekhouding. “Ze maken de overstap omdat wij een vast laag bedrag per jaar rekenen (en niet werken met uurtje factuurtje). De traditionele accountantskantoren berekenen de besparing, die mogelijk is door gebruik te maken van de digitalisering, niet of nauwelijks door in lagere prijzen richting hun klanten”.

“Daarnaast bieden de traditionele kantoren nog steeds de jaarrekening aan tegen betaling terwijl dit volgens de wet sinds november 2015 voor 90% van de MBK-ondernemers al lang niet meer verplicht en/of nodig is” aldus Taco.

Slimme Boekhouding is begin dit jaar in dit gat in de markt gedoken en biedt de kwaliteit van een accountant tegen een zeer lage en transparante prijsstelling. De MKB-er van nu wenst een eerlijke prijs voor een oplossing waarmee hij/zij elk moment inzicht heeft in hoe het bedrijf ervoor staat.

Slimme Boekhouding is momenteel actief in Alkmaar en omgeving en zal vanaf het najaar gaan uitbreiden naar andere delen van Nederland.

Meer info: www.slimmeboekhouding.nl 

Noot voor de redactie:
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Willem Visser, 06-45066554 of per e-mail: willem@slimmeboekhouding.nl

Over Slimme Boekhouding:
Slimme Boekhouding is een initiatief van Taco Luiken, Maurice Vollemans en Willem Visser. Allen hebben ruime ervaring in de accountancy en zijn fiscaal geschoold. Slimme Boekhouding biedt ondernemers gemak en kwaliteit tegen een lage prijs door het aanbieden van een digitale oplossing waarmee de boekhouding wordt verwerkt, gecombineerd met een uitstekende service!